دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی امیر علی به نام دارم دق میکنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 329
نویسنده : hosein

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی امیر علی به نام دارم دق میکنم

ترانه و آهنگ: امیر علی

بهمراه متن آهنگ

Amir ali degh mikonam دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام دارم دق میکنم

ـــــــــــــــــــــــ متن آهنگ من دارم دق میکنم از امیر علی ـــــــــــــــــــــــ

امشب صدای گریه هام آهنگ خونه ی منه
برای بودن عشق تو تنها بهونه ی منه

دارم دیوونه میشم از فکر و خیالای عجیب
خدا نذار که هیچ دلی مثل دلم باشه غریب

نکنه رفته واسه اینکه دیگه اینجا نیاد
نکنه این دل عاشق منو دیگه نخواد

من دارم دق می کنم دارم هق هق می کنمشاید صدامو بشنوه
بیادو واسه یه بار مثه من دیوونه وار ترانه هامو بشنوه

من دارم داد میزنم میگم عاشقت منم اما صدایی نمیاد
نکنه مثل قدیم روزیکه عاشق شدی عشق منو دیگه نخواد

ـــــــــــــــــــــــ متن آهنگ من دارم دق میکنم از امیر علی ـــــــــــــــــــــــ

رمز فایل : www.hoseinghasemi.loxblog.com

دانلود آهنگ



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید امیر علی , دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام دارم دق میکنم , دانلود آهنگ من دارم دق میکنم , متن آهنگ , متن آهنگ من دارم دق میکنم از امیر علی , من دارم دق میکنم دانلود اهنگ , من دارم دق میکنم دانلود اهنگ متن اهنگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: