دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا طلیسچی به نام ساحل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1734
نویسنده : hosein

دانلود آهنگ جدید

و فوق العاده زیبای علیرضا طلیسچی به نام ساحل

ترانه : نرگس جعفری ، تنظیم : امیر بهادر دهقان ، میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ متن آهنگ ساحل از علیرضا طلیسچی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چقدر از ساحل چشمات دورم

دلم آشوبه و دستام سرده

شب به زیبایی دریا میشه

اگه عشقم به دلت برگرده

تا به دستای تو عادت کردم

تو رو غصه ها ازم دزدیدن

خیلی طوفانیه دریا امشب

مگه موجا تورو با کی دیدن

من ازت دورم و حالم خوش نیست

بی هوا تا ته دریا میرم

بهتره به فکر من باشی که

دارم از ندیدنت میمیرم

تو که پشت منو خالی کردی

تو یه لحظه از قفس افتادمن

خوش بحالت که هنوزم خوبی

من که زندگیمو از دست دادم

خوش به حالت که دلت اینجا نیست

خوش به حالت که خوشی با اونو

مثل من دوره نکردی هرشب خاطرات لب دریامونو

تا به دستای تو عادت کردم

تو رو غصه ها ازم دزدیدن

خیلی طوفانیه دریا اشمب

مگه موجا تورو با کی دیدن

من ازت دورمو حالم خوش نیست

بی هوا تا ته دریا میرم

بهتره به فکر من باشی که

دارم از ندیدنت میمیرم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ متن آهنگ ساحل از علیرضا طلیسچی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

رمز فایل : www.hoseinghasemi.loxblog.com

 

دانلود آهنگ



:: موضوعات مرتبط: دانلود جدید ترین اهنگ ها , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا طلیسچی به نام ساحل , متن آهنگ ساحل از علیرضا طلیسچی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: