آهنگ جدید وبسیار احساسی وزیبای ایمان غلامی بنام بسته دلم + متن آهنگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2404
نویسنده : hosein

:::وبلاخره پس از مدتها انتظار:::::::

 

آهنگ جدید وبسیار احساسی وزیبای ایمان غلامی بنام بسته دلم + متن آهنگ

 

ترانه آهنگ وتنظیم : ایمان غلامی / ویولون: پیام طونی / ساز کوبه ای :مهدی رضائی 

 

گیتار الکتریک و آکوستیک:میثم خلیلی / میکس و مسترینگ:حمید نجفدری

برای دانلود بر روی عکس کلیک کنید

 

 

 

فکرش نباش رفته دلم


گریه نکن بسته دلم


توکه میدونی تورو به بازی میگیره


هنوزم که هنوزه بسته دلم


دیگه هیچکی نمونده پای تو بسوزه


تمومش کن دیگه بریدم از روزایی که


به پاش نشستی ویه بارم به چشاش نیومد


چقد ساده زدو شکست ورفت


همونی که می گفت عزیزمی


همه حرفاش دروغ از آب دراومد


و....

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود جدید ترین اهنگ ها , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ بسته دلم ازایمان غلامی-دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بسته دلم-ایمان غلامی-دانلود فول آلبوم ایمان غلامی-دانلود بسته دلم-دانلود آهنگ بسته دلم-تولد ایمان غلامی-دانلود جدید ترین آهنگ ایمان غلامی بنام بسته دلم-متن آهنگ بسته دلم ایمان غلامی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: